Addthis

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Στιγμές

Φίλες και φίλοι του Belle Epoque,
έχω την χαρά  να είμαι από σήμερα μέρος αυτού του όμορφου blog και να μοιράζομαι μαζί σας τόσο σκέψεις όσο και συναισθήματα, με έναν διαφορετικό ίσως τρόπο από τα συνήθη μακροσκελή κείμενα.... με φωτογραφίες.

Θα χρησιμοποιήσω την στήλη "Στιγμές" για να εξωτερικεύσω όλα όσα έχω στο μυαλό μου. Γιατί για να πατήσεις το κουμπί και να βγάλεις μια φωτογραφία σημαίνει ότι κάτι σε τράβηξε στην εικόνα που είδες, για μια στιγμή κάτι ένιωσες.
Το πάθος μου για την φωτογραφία ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία. Με ό,τι μέσο είχα προσπαθούσα να αποθανατίσω καθετί μου κέντρισε την προσοχή. Ευτυχώς ή δυστυχώς, την πρώτη αξιόλογη φωτογραφική μηχανή την απέκτησα πριν ένα μήνα και από τότε είναι κυριολεκτικώς προέκταση του χεριού μου.

Το μόνο μου θέμα είναι ότι τις φωτογραφίες που εγώ τις θεωρώ ωραίες δεν τις βλέπει κανείς παρά μόνο 2,3,4 φίλοι μου που είναι αναγκασμένοι να τις δουν :-)  Ήταν μεγάλη η χαρά και η τιμή για εμένα όταν μου πρότεινε ο Μίλτος να δημοσιεύω όποιες φωτογραφίες κρίνω εγώ καλές. Η προοπτική αυτή ξύπνησε μέσα μου πολλά συναισθήματα και μια ακόμα μεγαλύτερη δίψα για δημιουργία. Έχω την δυνατότητα να δείξω αυτά που σκέφτομαι, με τον τρόπο που θέλω. Δεν είναι και μικρό πράγμα το να εκφράζεσαι ελεύθερα. Είναι αφύσικο να έχουμε όλοι τα ίδια γούστα... Ελπίζω όμως να αρέσει το "μάτι" μου σε όσους δουν τις φωτογραφίες...

Μίλτο σε ευχαριστώ, καλή μας αρχή
Τάσος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου