Addthis

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

Φωτεινή Σιέχου: "Κουβεντιάζοντας με τον διπλανό μου"


 Η κοινωνία προχωρά και εξελίσσεται για να συμβεί αυτό απαιτείται διάλογος. Μία συζήτηση για να γίνει χρειάζεται δυο ή περισσότερα άτομα, για αυτό ας ορίσουμε τους συμμετέχοντες.

Ξεκινάω από μένα λοιπόν.

Ζω στην πόλη της Θεσσαλονίκης τα τελευταία 30 χρόνια στα οποία έχω εργαστεί στον τομέα της υγείας, της εκπαίδευσης και ως ενεργός πολίτης ασχολούμαι με τα προβλήματα διαφόρων ομάδων πάνω από 10 χρόνια.

Οι εργασιακοί μου χώροι μου έδωσαν την δυνατότητα να συναναστρέφομαι με ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών και τα προβλήματά τους.

Οι διπλανοί μου που μου κάνουν την τιμή να κουβεντιάζουμε είναι οι φοιτητές, οι σπουδαστές αλλά και οι εκπαιδευτικοί, οι υγειονομικοί, οι ασθενείς, οι μικροεπιχειρηματίες της γειτονιάς, οι πελάτες και άλλοι πολλοί.

Η συζήτηση αφορά τις ερχόμενες τοπικές εκλογές στις 8 Οκτωβρίου.

1)     Γιατί να πάω να ψηφίσω;

- Οι εκλογές είναι μια ευκαιρία να επηρεάσεις τις πολιτικές και τις αποφάσεις που λαμβάνονται για την οικονομία, την υγεία, την εκπαίδευση, τη κλιματική αλλαγή κ.α.

- Σου δίνεται η ευκαιρία να προασπίσεις θέματα, όπως  η ισότητα, η δικαιοσύνη, η ελευθερία του λόγου, η προστασία των ευπαθών ομάδων.

- Μπορείς να υποστηρίξεις τους συνανθρώπους σου και να ενισχύσεις έτσι την κοινότητα που ζεις την καθημερινότητα σου.

- Να έχεις φωνή στο δημοκρατικό σύστημα.

2) Γιατί να ψηφίσω ΑΛΛΑΓΗ στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας;

-  Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ έδειξε στη πράξη κατά την διακυβέρνησή του την προτεραιότητα στη κοινωνική δικαιοσύνη, τη μείωση των ανισοτήτων και την ενίσχυση των κοινωνικών προγραμμάτων. Δικοί του άνθρωποι απαρτίζουν την μεγάλη ομάδα της "ΑΛΛΑΓΗΣ"

- Αυτές οι εκλογές μπορούν και πρέπει να είναι μια ευκαιρία για ανανέωση και αλλαγή στη τοπική αυτοδιοίκηση.

- Η ΑΛΛΑΓΗ προωθεί τη δημιουργία ενός πιο δίκαιου και βιώσιμού οικονομικού μοντέλου.

- Οι άνθρωποι που απαρτίζουν τον συνδυασμό έχουν επιδείξει ενδιαφέρον για την αστική ανάπτυξη και τη προστασία του περιβάλλοντος.

3) Γιατί να ψηφίσω τον Γιάννη Μυλόπουλο;

- Έχει συγκεκριμένες πολιτικές θέσεις και προτάσεις για την αειφόρο ανάπτυξη.

- Είναι γνωστός για την θητεία του ως πρύτανης του ΑΠΘ, αλλά και ως CEO του Μετρό.

- Τον διακατέχει η ειλικρίνεια και η διαφάνεια.

- Εκπροσωπεί και προωθεί τα συμφέροντα των συμπολιτών.

4) Γιατί να αξίζει να σας γνωρίσουμε και να σας στηρίξουμε;

- Έχω αποδεδειγμένη εμπειρία, γνώση και ικανότητες που έχω αποκτήσει όχι μόνο από τις σπουδές μου, αλλά και επαγγελματικά στους τομείς εργασίας μου.

- Μπορώ να παρέχω στήριξη σε θέματα υγείας, παιδείας, κοινωνικής πρόνοιας για την δημιουργία μιας ισότιμης  και αλληλεγγύη κοινωνίας.

- Με διακατέχει η ενσυναίσθηση προς το συνάνθρωπο, η αποφασιστικότητα,  το πνεύμα συνεργασίας, έχω υπομονή και επιμονή στην λύση των προβλημάτων.

- Ονειρεύομαι έναν πολύχρωμο χάρτη στη χώρα κι έναν πλουραλισμό στην πολιτική σκηνή και ειδικά στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ας προσπαθήσουμε όλοι να βάλουν ένα στοπ σε αυτό το "όλα μπλε".

Σας ευχαριστώ πολύ.

Η Φωτεινή Σιέχου είναι υποψήφια στον συνδυασμό ΑΛΛΑΓΗ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με επικεφαλής τον Γιάννη Μυλόπουλο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου