Addthis

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Μια εικόνα... χίλια πίξελς




Πίσω στην αγαπημένη μας συνήθεια μετά από πολύ καιρό. Τότε φοιτητής στην Αθήνα, τώρα αγκυροβολημένος για τα καλά στη Θεσσαλονίκη. Ο φωτογραφικός φακός είναι το μόνο μέσο που μπορεί να αποτυπώσει συναισθήματα. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν ήμουν  κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο στη γραφή, αλλά θεωρώ πως έχω την ικανότητα να βρίσκομαι στον κατάλληλο τόπο, την κατάλληλη στιγμή για το πολυπόθητο κλικ. Έτοιμοι ... Νέα αρχή, λοιπόν, με τη στήλη:

"Μία εικόνα χίλια πίξελς"

Η εικόνα αυτή τραβήχτηκε τις μέρες του 60ού Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Είναι μία από τις αγαπημένες μου. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου τράβηξαν το ενδιαφέρον οι συγκεκριμένοι άνθρωποι. Μια φωτογραφία που ίσως ταξίδεψε σε παιδιά, φίλους και συγγενείς με φόντο τη νυχτερινή παραλιακή και τον Λευκό Πύργο. Πάντα οι φωτογραφίες ανθρώπων και αγαπημένων προσώπων μου προκαλούν ... ένα έμμεσο αίσθημα νοσταλγίας. Σκέφτομαι τι μπορεί να μου θυμίσουν όταν τις βλέπω μετά από πολύ πολύ καιρό, ανοίγοντας το μπαούλο των αναμνήσεων όταν θα έχω πια γεράσει. 

22/11/2019
Τάσος Τσιφτσής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου