Ο Σαλβαδόρ Μαγιώ, βετεράνος σκηνοθέτης ακροβατεί ανάμεσα στην μοναξιά του σήμερα και τα τραύματα του παρελθόντος. Ανατρέχει κάποιες στιγμές ακόμα και 30 χρόνια πίσω, σα να θέλει να διορθώσει τα κακώς κείμενα και να ξαναγράψει την ιστορία από την αρχή. "Το γράψιμο είναι ζωγραφική με γράμματα". Και με τις δύο μορφές μπορείς να εξωτερικεύσεις τον εσωτερικό σου κόσμο και να μοιραστείς τις ιδέες σου κι αυτά που σε βασανίζουν με τους ανθρώπους. Κυριαρχεί το συναίσθημα. Πρόκειται για ένα είδος γνωριμίας του πραγματικού εαυτού μας με ένα κοινό.
Ο Αντόνιο Μπαντέρας μας επιφυλάσσει ένα δυναμικό comeback. Bραβείο ανδρικής ερμηνείας στις Κάννες για έναν άνθρωπο που αρνείται να συμφιλιωθεί με το γήρας. Υποφέρει ακριβώς γιατί δεν υπάρχει κάτι που να τον κάνει να γράψει. Σαφώς το φιλμ παίρνει αυτοβιογραφικές διαστάσεις, καθώς ο πρωταγωνιστής ζει στο σπίτι του ίδιου του Αλμοδόβαρ, ενώ η κόμμωσή του παραπέμπει επίσης σε αυτόν. Είναι όμως κάτι πολύ περισσότερο. Είναι ένας ύμνος στην ματαιότητα των πάντων. Είναι ένα κουδούνι σε όσους νομίζουν πως θα τους νικήσει η κατάθλιψη και οι συν αυτή νόσοι της εποχής.
Σε ένα μελαγχολικό φόντο, ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με τον σπουδαίο σκηνοθέτη. Κι όταν οι τίτλοι τέλους πέσουν έχουμε πλέον τον χρόνο να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να επαναπροσδιορίσουμε τις προτεραιότητές μας. Ο χρόνος κυλάει γρήγορα. Οι μέρες φεύγουν. Κανείς δε τον νίκησε. Οφείλουμε όμως να κερδίσουμε στιγμές με ανθρώπους που μας αγαπούν, που θα μας συνοδεύουν και θα μας συντροφεύουν για πάντα. Αυτά μένουν, τα μικρά μικρά που δεν είναι πράγματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου