Mπουένος Άιρες 1971. Ο Κάρλος Ρομπλέδο Πουχ συλλαμβάνεται από τις αρχές. Πρόκειται για ένα παιδί μόλις 20 ετών. Τι μπορεί να έχει κάνει κι αποκαλείται από τα πρωτοσέλιδα, άγγελος του θανάτου; Ο μικρός Καρλίτος κι ο φίλος του Ραμόν ζουν με τους δικούς τους ιδιαίτερους κανόνες. Είναι τόσο διαφορετικοί, αλλά κάτι βαθύ τους συνδέει. Κάτι πολύ περισσότερο από το προφανές, το χρήμα. Μοιράζονται πάθη, λάθη, στιγμές. Γίνονται κομμάτια ενός παιχνιδιού το οποίο εκ προοιμίου δεν έχει καλό τέλος.
Εδώ έχουμε τρεις πολύ δυνατές ερμηνείες. Ο Λορέντζο Φέρρο στο ντεμπούτο υποδύεται καταπληκτικό τον Κάρλος. Το παρουσιαστικό του κι η συνεχής αναζήτηση της ταυτότητάς του σε όλα τα επίπεδα δημιουργούν ένα μυστηριώδες πορτραίτο. Παίρνει τα πάντα στην πλάκα. Χαλαρά ... Δεν έχει ακριβή συναίσθηση του τι κάνει από ένα σημείο και μετά. Από Ρομπέν των Δασών καταλήγει να γίνει ένας αιμοσταγής δολοφόνος. Ποια είναι άραγε τα κίνητρά του, αφού ο πλουτισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα; Πλάι του, συνεργός ο Τσίνο Νταρίν που τον είδαμε και στη "Δωδεκάχρονη Νύχτα" κι ο Λουίς Γκνεκο στον ρόλο του τραγικού πατέρα.
Μία περίεργη έκφανση της αίσθησης της ελευθερίας. Μία αρρωστημένη, γκανγκστερική κατάσταση που δεν έχει όρια. Κάθε νέα πρόκληση φαντάζει απλά ως μία νέα περιπέτεια. "Το ριζικό του κλέφτη είναι να πάει από σφαίρα" κι όμως ο Κάρλος είναι ακόμα στη φυλακή για περίπου πενήντα χρόνια. Ταινία με διαχρονική αξία, καθώς ακουμπάει αρκετά επίμαχα θέματα χωρίς να εμβαθύνει, χωρίς ίχνος διδακτισμού και ταυτόχρονα είναι ευχάριστη για τον θεατή. Δε κουράζει, δεν ταλαιπωρεί και στο τέλος αφήνει ένα μεγάλο γιατί ... Όπως κι ο κόσμος σήμερα, γιατί φτάσαμε ως εδώ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου