Η Πέτρα πενθεί για την απώλεια της μητέρας της κι αποφασίζει να ανακαλύψει το παρελθόν της. Το ξετύλιγμα του κουβαριού θα φέρει αποκαλύψεις, μεγάλες συγκινήσεις κι ανατροπές. Κεντρικός ήρωας επίσης, ο Γάουμε. Ένας αδίστακτος εικαστικός 70άρης, που κοιτάει μόνο την καλοπέρασή του. Χωρισμένο σε μικρές ιστορίες, όχι χρονολογικά τοποθετημένες, προσπαθεί να μπερδέψει τον θεατή και να τον βάλει να σκεφτεί. Σαν να θέλει εμείς να συμπληρώσουμε το παζλ κι όχι να πάρουμε έτοιμο το κάδρο.
Ο ίδιος ο σκηνοθέτης τονίζει πως κάνει ταινίες για να μάθει τον εαυτό του. Δε θεωρεί πως είναι τόσο καλός σκηνοθέτης. Παρομοιάζει τον εαυτό του με τον Σίσυφο. Προσπαθεί να φτάσει στην κορυφή και στη συνέχεια ξεκινάει και πάλι από τη αρχή και θεωρεί κάθε ταινία του μία ευκαιρία να διερευνήσει την κινηματογραφική γλώσσα. Δεν παρέλειψε επίσης να τονίσει την αγάπη και τον σεβασμό για τον ελληνικό πολιτισμό και χαρακτήρισε τους ανθρώπους της χώρας μας πολύ ζεστούς.
Κι αφού συνειρμικά πηγαίνουμε και στο δικό μας παρελθόν, στο μυαλό μου έρχεται το ρητόν, " Αμαρτίες γονέων παιδεύουσιν τέκνα ". Τόσα ψέματα, τόσες ανακρίβειες, τόσος φόβος για την αποκάλυψη της αλήθειας. Ένας πραγματικός λαβύρινθος μυστηρίου που προσπαθεί να αγγίξει τη ρήση του Αριστοτέλη, " τα πάντα πρέπει να είναι αναπάντεχα κι απαραίτητα ", τόσο στη ζωή, όσο και στην απομίμησή της. Από τα διαμαντάκια του Φεστιβάλ, παρ΄ότι δεν έγινε πολύς ντόρος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου